Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1080 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 17:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.032 (63) |
Воспитание. Обучение. Образование (14324) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion. Unele consideraţii privind evaluarea
formării cognitive a elevului. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 2, pp. 15-22. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.032 | ||||||
Pag. 15-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se descrie conceptul de „personalitate a elevului” exprimat prin trei aspecte: ca fiinţă socială, ca subiect al cunoaşterii lumii reale, ca transformator activ al acestei lumi; se face şi o sinteză despre formarea cognitivă a elevilor. De asemenea, în lucrare sunt demonstrate unele argumente ce ţin de evaluarea rezultatelor şcolare în termeni de: comportament vizibil, observabil şi cel invizibil, adică centrat pe procesele mentale ale elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, competenţa de cunoaştere ştiinţifică, cognitivism, evaluare, evaluare cognitivă |
||||||
|