Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
853 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-20 21:33 |
SM ISO690:2012 REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai. Rolul tutoratului în asigurarea conexiunii învăţământului universitar cu piaţa muncii
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 22-30. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează rezultatul unui sondaj privind opinia studenţilor şi a masteranzilor cu referire la statusul con-ducătorului de grupă academică (tutore) în stabilirea şi consolidarea relaţiilor de comunicare pentru soluţionarea proble-melor cotidiene ale mediului studenţesc şi asigurarea conexiuni dintre învăţământul superior şi piaţa muncii. |
||||||
Cuvinte-cheie conducător de grupă academică, tutorat, tutore, mentorat, mentor, competenţe specifice, piaţa muncii |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Repida, T.</dc:creator> <dc:creator>Paiu, M.</dc:creator> <dc:date>2013-06-28</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În articol se analizează rezultatul unui sondaj privind opinia studenţilor şi a masteranzilor cu referire la statusul con-ducătorului de grupă academică (tutore) în stabilirea şi consolidarea relaţiilor de comunicare pentru soluţionarea proble-melor cotidiene ale mediului studenţesc şi asigurarea conexiuni dintre învăţământul superior şi piaţa muncii.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>In this article we analyze the result of a survey of student opinion and masternazilor referring to academic status group leader (tutor) to establish and strengthen relationships cotidiente intercellular to solve environmental problems conexiunii of students and higher education and the labor market.</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 65 (5) 22-30</dc:source> <dc:subject>conducător de grupă academică</dc:subject> <dc:subject>tutore</dc:subject> <dc:subject>tutorat</dc:subject> <dc:subject>mentor</dc:subject> <dc:subject>mentorat</dc:subject> <dc:subject>competenţe specifice</dc:subject> <dc:subject>piaţa muncii</dc:subject> <dc:title>Rolul tutoratului în asigurarea conexiunii învăţământului universitar cu piaţa muncii </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>