Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1119 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 17:32 |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela. Repere metodologice ale integrării domeniilor de cunoaştere în instituţia preşcolară
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 83-88. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
Pag. 83-88 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În educaţia timpurie integrarea curriculară era o provocare. Astăzi, însă, fiecare cadru didactic proiectează şi desfăşoară activităţi integrate cu o abordare complexă a conţinuturilor, conştientizând că toţi copiii trebuie să înveţe şi să crească într-o manieră integrată. În articol se face o încercare de a evidenţia caracteristicile definitorii ale activităţii integrate în grădiniţa de copii. În acest scop a fost elaborat un ghid pentru cadrele didactice din instituţiile preşcolare ce ţine de proiectarea activităţilor integrate. De asemenea, sunt menţionaţi cercetătorii care s-au preocupat de problema integrării conţinuturilor. |
|||||
Cuvinte-cheie integrare, activitate integrată, interdisciplinaritate, metoda Proiectului, integrarea domeniilor de cunoaştere |
|||||
|