Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1181 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-13 11:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811'243-057.87 (1) |
Языки (3229) |
SM ISO690:2012 BLAJIN, Cristina, DUHLICHER, Olga. Corelarea competenţei de comunicare în limba străină cu competenţa de specialitate a studenţilor nefilologi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2013, nr. 4(64), pp. 150-159. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(64) / 2013 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
CZU: 811'243-057.87 | ||||||
Pag. 150-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru majoritatea oamenilor, scopul principal în a învăţa o limbă străină este de a fi capabil să comunice. Anume
prin comunicare oamenii trimit şi primesc eficient mesaje şi negociază înţelesuri. În prezent, devine mult mai important
cum să comunici eficient în procesul de învăţare a limbilor străine decât să scrii şi să citeşti. Ca urmare, dobândirea
competenţei de comunicare a devenit un imperativ atât pentru cei care învaţă limbile străine, cât şi pentru profesori.
Pentru început vom prezenta câteva definiţii ale celor mai importante concepte: competenţă, comunicare, competenţă
comunicativă. În al doilea rând, prezentăm definiţiile de specialitate/competenţă profesională. În al treilea rând, înaintăm
recomandări cu privire la modul de a dezvolta competenţe de comunicare la studenţi. În cele din urmă, sunt prezentate
unele modalităţi de corelare a competenţei de comunicare într-o limbă străină şi a competenţei profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, comunicare, competenţă comunicativă, motivaţie, competenţă de specialitate |
||||||
|