Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
735 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-04-25 11:44
SM ISO690:2012
GUŞTIUC, Vasile. Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar . In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2010, nr. 2(11), pp. 108-112. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(11) / 2010 / ISSN 1857-1719

Aprecierea nivelului de percepţie privind necesitatea întroducerii modulului de educaţie pentru sănătate în curricula instituţiilor de învăţămînt preuniversitar

Pag. 108-112

Guştiuc Vasile
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Assessing the perception’s level of a necessity for method of health education introduction in the pre-university educational institution’s curriculum The school is on of the most important partners on the field of health education. Namely, at this level, where there is a direct and long term contact with the younger generation, can shape attitudes and skills essential to responsible and healthy behavior. 109 Data obtained indicate that the health education module’s introduction in the school curriculum is supported by 95.5% of heads of institutions of higher education, 85.5% of parents and 88.3% of students, which creates prerequisites for sound fruitful cooperation and achieving the intended results.

Şcoala este unul dintre cei mai importanţi parteneri în activităţile de educaţie pentru sănătate. Anume la acest nivel, unde există un contact direct şi de durată cu tînăra generaţie, se pot forma atitudini şi deprinderi indispensabile unui comportament responsabil şi sănătos. Datele obţinute îndică asupra faptului că întroducerea modulului de educaţie pentru sănătate în curricula şcolară este susţinută de către 95,5% din conducătorii instituţiilor de învăţămînt preuniversitar, 85,5% din părinţi şi 88,3% din elevi, fapt ce crează premise sănătoase pentru o colaborare fructuoasă şi obţinerea rezultatelor scontate.