Particularităţile cercetărilor de marketing în agricultură
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
944 46
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 20:45
SM ISO690:2012
MÎRZA, Sergiu. Particularităţile cercetărilor de marketing în agricultură. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2013, nr. 12(2), pp. 301-308. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 12(2) / 2013 / ISSN 1857-1239

Particularităţile cercetărilor de marketing în agricultură

Pag. 301-308

Mîrza Sergiu
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2014


Rezumat

Marketing research play a key role in the marketing system, because they provide the information necessary for its operation. Based on their known characteristics and market opportunities and can solve problems facing businesses.

Cuvinte-cheie
marketing research,

marketing research process, research enterprise, research results.