Cultura informaţională a pedagogului in instituţia de invăţămant artistic superior
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
810 1
Ultima descărcare din IBN:
2017-12-13 15:15
SM ISO690:2012
STAN, Renata. Cultura informaţională a pedagogului in instituţia de invăţămant artistic superior . In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 126-130. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251

Cultura informaţională a pedagogului in instituţia de invăţămant artistic superior

Pag. 126-130

Stan Renata
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2014


Rezumat

Acest articol este o încercare de a scoate în evidenţă problema culturii informaţionale a cadrelor didactice cât şi prezentarea îmbinării termenilor — informaţie şi cultură — în domenul învăţământului şi în domeniul artei — nu numai licit, dar şi profesional condiţionat: cultura informaţională este componentă a competenţei profesionale a pedagogului din domeniul artelor. Întrebarea care necesită un raspuns este: ar fi capabil învăţământul de astăzi să rezolve problema informaţională şi să satisfacă cerinţele omului contemporan?

This article is an attempt to highlight the issue of teachers’ information culture and the joint presentation of the terms — „information“ and „culture“ — in the areas of education and art — not only legitimately, but also professionally conditioned: information culture is a component of professional competence of a teacher of arts. The question that needs an answer is: should education today be able to solve the information problem and to satisfy, the modern man`s needs?

Cuvinte-cheie
cultura informaţională, societate informaţională, tehnologii, informaţii, pedagog