Componente de e- Learning tulburări psihice şi de comportament în epilepsie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
766 4
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-13 18:46
SM ISO690:2012
POPOV, Alexandru. Componente de e- Learning tulburări psihice şi de comportament în epilepsie . In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 3(14), pp. 630-637. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 3(14) / 2013 / ISSN 1857-1719

Componente de e- Learning tulburări psihice şi de comportament în epilepsie

Pag. 630-637

Popov Alexandru
 
IMSP Spitalul Clinic de Psihiatrie, Codru
 
 
Disponibil în IBN: 23 ianuarie 2014


Rezumat

În articol sunt descrise unele principii de elaborare a Protocolului Clinic Naţional „Tulburări psihice şi de compartament în epilepsie” şi unele componente de e-Learning dezvoltate în calitate de suporturi software ale acestuia. Componentele software sunt destinate: facilitării procesului de diagnosticare a epilepsiei; sporirii calităţii managementului, tratamentului şi a calităţii vieţii pacientului cu epilepsie; depistării precoce a pacienţilor cu debut insidios al epilepsiei; evitării invalidizării şi a stigmatizării bazate pe efectul de „hospitalism”. Integrate în sisteme de e-Learning aceste componente vor fi utile în instrurea şi perfecţionarea cadrelor medicale şi, de asemenea, pentru popularizarea în rândurile populaţiei a cunoştinţelor referitoare la profilaxia şi înrijirea bolnavilor de epilepsie.

The paper describes the structure of National Clinical Concept „Mental and Behavioral Disorders in epilepsy" and e-Learning system developed as support for the last one. The system is intended for: facilitating the diagnostic process of epilepsy; increasing the quality of treatment administration and quality of patients life with epilepsy; early detection of patients with insidious onset of epilepsy; avoiding stigmatization based on hospitalism. E-Learning system will be useful for improvement of education of health care professionals, also to popularize among the population knowledge about prevention and care of patients with epilepsy.