Provocări în dezvoltarea adolescenţilor în contextul schimbărilor sociale de la începutul mileniului al III-lea
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
693 44
Ultima descărcare din IBN:
2020-06-24 15:16
SM ISO690:2012
TUFEANU, Magda. Provocări în dezvoltarea adolescenţilor în contextul schimbărilor sociale de la începutul mileniului al III-lea . In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică . 2012, nr. 3, pp. 3-15. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3 / 2012 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Provocări în dezvoltarea adolescenţilor în contextul schimbărilor sociale de la începutul mileniului al III-lea

Pag. 3-15

Tufeanu Magda123
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi ,
3 Centrul de Consiliere Educaţională şi Formare Creativă ,,I. Holban”, Iaşi
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

The social change is a permanent phenomenon that occurs in any society. Nowadays, the modern tools of communication, new technologies and the informational ways of knowing have transformed the global dynamics of economy, culture and human lifestyle. The politicians, scholars, professionals working in various occupational fields (economy, education, culture, social services) and the large public use the «post-industrial society» or «knowledge- based society» terms to cover the meanings of the new era of information, communication and knowledge. All segments of the human population must face to the new demands of knowledge-based society and the adolescents do not represent an exception. This paper aims to highlight some of the new challenges the knowledge-based society brings in the adolescents’ developmental tasks.

Cuvinte-cheie
schimbare socială, sarcini ale dezvoltării,

societate bazată pe cunoaştere, adolescenţi