Intervenţia psihopedagogică în integrarea copiilor cu deficienţe de auz
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1233 109
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 15:43
SM ISO690:2012
. Intervenţia psihopedagogică în integrarea copiilor cu deficienţe de auz. In: Teoria şi Arta Educaţiei Fizice în Şcoală, 2012, nr. 4, pp. 55-62. ISSN 1857-0615.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria şi Arta Educaţiei Fizice în Şcoală
Numărul 4 / 2012 / ISSN 1857-0615

Intervenţia psihopedagogică în integrarea copiilor cu deficienţe de auz

Pag. 55-62

,
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2013


Rezumat

There is worked out a complex program for organizing and accelerating the process of integration of this category of children. There are proposed various models of increasing the efficiency of the integration process. The most perspective there turned out to be such conditions as the retraining and specialization of the teachers in the field of school and social integration, the development of educational system in centers of family type.