Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1136 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 07:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.5:339.188.2+339.138:640.43 (1) |
Производство продукции и услуг по отраслям народного хозяйства (1497) |
Общие вопросы торговли. Рынок (803) |
Типы домохозяйств (58) |
SM ISO690:2012 PETROVICI, Sergiu, TĂZLĂVAN, Doina. Alegerea strategiei de marketing în domeniul comerţului şi alimentaţiei publice ca o condiţie a perfecţionării cadrului normativ. In: Economica, 2013, nr. 2(84), pp. 46-54. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 2(84) / 2013 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
CZU: 338.439.5:339.188.2+339.138:640.43 | |||||
Pag. 46-54 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În lucrare sunt dezvăluite criteriile alegerii strategiei de marketing în domeniul comerţului interior şi alimentaţiei publice. Cea mai reuşită este strategia de diferenţiere a produsului orientată spre dezvoltarea produsului cu caracteristici unicale formate din valorile proprii ale produselor şi serviciilor.
Autorii acordă deosebită atenţie analizei trăsăturilor
specifice ale produselor şi serviciilor din alimentaţia
publică, propun formula definiţiei produsului ca rezultat al
unui ciclu întreg de activitate a întreprinderii. Prezintă
interes efectuarea chestionarului pentru a identifica situaţia
consumului producţiei alimentaţiei publice, calculul reprezentativităţii eşantionului pentru municipiul Chişinău.
La finele lucrării, sunt formulate posibilităţile de aplicare a strategiilor de marketing pentru perfecţionarea cadrului normativ în comerţul interior şi alimentaţia publică |
|||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-24227</doi_batch_id> <timestamp>1711643603</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Academia de Studii Economice din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Economica</full_title> <issn media_type='print'>18109136</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2013</year> </publication_date> <issue>2(84)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Alegerea strategiei de marketing în domeniul comerţului şi alimentaţiei publice ca o condiţie a perfecţionării cadrului normativ</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Sergiu</given_name> <surname>Petrovici</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Doina</given_name> <surname>Tăzlăvan</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2013</year> </publication_date> <pages> <first_page>46</first_page> <last_page>54</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>