Analiza dezvoltării pieţei produselor şi serviciilor de alimentaţie publică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
441 10
Ultima descărcare din IBN:
2020-06-25 22:57
SM ISO690:2012
TĂZLĂVAN, Doina. Analiza dezvoltării pieţei produselor şi serviciilor de alimentaţie publică . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova. 2012, nr. 10, pp. 109-114. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1239

Analiza dezvoltării pieţei produselor şi serviciilor de alimentaţie publică

Pag. 109-114

Tăzlăvan Doina
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Content of the article „Analysis of market development for products and product catering” for reasons that are currently under increasing competitive struggle catering businesses to provide customers competitive products and services, an agrument which requires conducting research to conduct a profitable. Author examined the external environment in which operating catering, reviwed catering services on share ownership in Moldova that split in: market catering companies serving all customer segments and operates under its own profit; market catering companies serving special contingent of consumers (students, workers etc.).

Cuvinte-cheie
Market, product,

competitive struggle, catering business, external environment