Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 12:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772(478) (17) |
Коммерческое (торговое) право (1285) |
SM ISO690:2012 RUSANOVSCHI, Marcica. Semne sau indicaţii cu caracter elogios în componenţa mărcilor
. In: Intellectus, 2013, nr. 1, pp. 16-19. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | |||||
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | |||||
|
|||||
CZU: 347.772(478) | |||||
Pag. 16-19 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Legislaţia Republicii Moldova reglementează şi direcţionează acţiunile producătorului/prestatorului privind posesia unui semn cu adevărat distinctiv
şi capabil să deosebească produsele şi serviciile pe care agentul comercial doreşte să le aducă pe piaţa consumatorului. Termenii sau expresiile cu caracter elogios, care formează denumirea unei mărci sau constituie o parte componentă a mărcii, sunt utilizaţi cu intenţia de a capta atenţia consumatorului, producătorul/prestatorul urmărind scopul de a-şi promova produsul/serviciul într-un mod cât mai deosebit, deci caracterizându-l ca fiind unic, cu calităţi individuale net superioare aceloraşi produse şi servicii oferite de alţi producători/prestatori. Semnele elogioase cad sub incidenţa prevederilor referitoare la calitatea produsului sau serviciului. |
|||||
|