Semne sau indicaţii cu caracter elogios în componenţa mărcilor
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
653 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-10 12:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
347.772(478) (17)
Коммерческое (торговое) право (1285)
SM ISO690:2012
RUSANOVSCHI, Marcica. Semne sau indicaţii cu caracter elogios în componenţa mărcilor . In: Intellectus, 2013, nr. 1, pp. 16-19. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Semne sau indicaţii cu caracter elogios în componenţa mărcilor
CZU: 347.772(478)

Pag. 16-19

Rusanovschi Marcica
 
Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI)
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Legislaţia Republicii Moldova reglementează şi direcţionează acţiunile producătorului/prestatorului privind posesia unui semn cu adevărat distinctiv şi capabil să deosebească produsele şi serviciile pe care agentul comercial doreşte să le aducă pe piaţa consumatorului. Termenii sau expresiile cu caracter elogios, care formează denumirea unei mărci sau constituie o parte componentă a mărcii, sunt utilizaţi cu intenţia de a capta atenţia consumatorului, producătorul/prestatorul urmărind scopul de a-şi promova produsul/serviciul într-un mod cât mai deosebit, deci caracterizându-l ca fiind unic, cu calităţi individuale net superioare aceloraşi produse şi servicii oferite de alţi producători/prestatori. Semnele elogioase cad sub incidenţa prevederilor referitoare la calitatea produsului sau serviciului.

Moldovan legislation regulates and directs the actions of the manufacturer/ provider of possession of a truly distinctive sign and capable of distinguishing products and services which the commercial agent wishes to bring on consumer market. The eulogistic terms or expressions that form a trademark name or is a component part of a trademark, are used with the intention to capture consumer attention, the manufacturer/provider seeking to promote his product/service in a most special way, so characterizing it as unique, with net individual qualities superior to those products and services offered by other manufacturers/providers. The eulogistic signs fall under the incidence of the provisions on product or service quality.