Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
979 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 11:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:78 (33) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1212) |
Музыка (1809) |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Conceptul de predare-formare a cunoştinţelor muzicale: evoluţia aspectului muzical-pedagogic. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 2(38), pp. 9-12. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(38) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:78 | ||||||
Pag. 9-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea de faţă se cercetează evoluţia conceptului de predare-formare a cunoştinţelor din perspectiva domeniului muzical-pedagogic. Savanţii Dm. Kabalevki, E.Abdulin, Iu. Aliev, O. Apraxina, L. Goriunova, N. Grodzenskaia, N.Vetlughina, V. Şaţkaia, L.Şcolear, V.Vasile, I.Gagim ş.a., formulează un sistem propriu de clasificare a cunoştinţelor muzicale şi a metodologiei de predare-formare a acestora. Prin cercetarea sistemului tradiţional de clasificare a cunoştinţelor muzicale se stabilesc criterii de clasificare a cunoştinţelor muzicale din perspectiva activităţilor muzical-didactice la lecţia de educaţie muzicală. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogia artelor, abecedarul muzical, iniţiere muzicală, cunoştinţe muzicale |
||||||
|