Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
801 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-07 19:13 |
SM ISO690:2012 СОКОЛОВА, Анна. Значение маркетингового плана в предпринимательстве. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 149-150. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 149-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Planul de marketing este o dare de seamă în formă scrisă detaliată şi bine studiată. Planul de marketing, ca document oficial, trebuie să formuleze corect problemele puse, să determine termenele şi mijloacele îndeplinirii acestora. Cheia
unui plan de marketing îndeplinit cu succes pentru întreprinderile mici este „cunoaşterea clienţilor săi”, adică a
gusturilor, preferinţelor şi speranţelor acestora şi „cunoaşterea concurenţilor”, adică a neajunsurilor şi calităţilor lor. Un plan bine formulat şi realizat, cuprinzând toate detaliile, este un coordonator al întregii activităţi a unei întreprinderi, deoarece acesta descrie planul de atragere şi reţinere a clienţilor, adică cel mai important aspect al unui business. Planul de marketing este un capitol de neînlocuit în viaţa unui business reuşit. Acesta este baza unui business, de la care pornesc toate celelalte planuri operative de conducere. Marketingul propune un enorm volum de informaţie, care, fiind folosită corect, practic poate garanta succesul în sfera micului business. Planul de marketing constituie un excelent mijloc de determinare şi stabilire a strategiilor. |
||||||
|