Значение маркетингового плана в предпринимательстве
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
801 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-07 19:13
SM ISO690:2012
СОКОЛОВА, Анна. Значение маркетингового плана в предпринимательстве. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 149-150. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Значение маркетингового плана в предпринимательстве

Pag. 149-150

Соколова Анна
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Planul de marketing este o dare de seamă în formă scrisă detaliată şi bine studiată. Planul de marketing, ca document oficial, trebuie să formuleze corect problemele puse, să determine termenele şi mijloacele îndeplinirii acestora. Cheia unui plan de marketing îndeplinit cu succes pentru întreprinderile mici este „cunoaşterea clienţilor săi”, adică a gusturilor, preferinţelor şi speranţelor acestora şi „cunoaşterea concurenţilor”, adică a neajunsurilor şi calităţilor lor. Un plan bine formulat şi realizat, cuprinzând toate detaliile, este un coordonator al întregii activităţi a unei întreprinderi, deoarece acesta descrie planul de atragere şi reţinere a clienţilor, adică cel mai important aspect al unui business. Planul de marketing este un capitol de neînlocuit în viaţa unui business reuşit. Acesta este baza unui business, de la care pornesc toate celelalte planuri operative de conducere. Marketingul propune un enorm volum de informaţie, care, fiind folosită corect, practic poate garanta succesul în sfera micului business. Planul de marketing constituie un excelent mijloc de determinare şi stabilire a strategiilor.

The marketing plan is a highly detailed, heavily researched and, hopefully, well written report that many inside and possibly outside the organization will evaluate. The key element of a successful marketing plan for small business is to "know their customers", their likes, dislikes, and expectations and "to know their competition", their strengths and weaknesses. A well-written, comprehensive marketing plan is the focal point of all business ventures because it describes how they plan to attract and retain customers, the most crucial aspect of a business. The marketing plan is essential to any successful business. It is the heart of the business, the basis of which all other operational and management plans are derived. Marketing offers a wealth of information that if applied correctly virtually can ensure success for small business. The marketing plan is an excellent tool for identifying and developing strategies.