E-LEARNING и проблемы образования в СНГ
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
831 4
Ultima descărcare din IBN:
2020-03-24 15:38
SM ISO690:2012
SIBIRSCHI, Tamara, SIBIRSCHI, Victor, STEPANOV, Vladimir. E-LEARNING и проблемы образования в СНГ. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 42-45. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

E-LEARNING и проблемы образования в СНГ

Pag. 42-45

Sibirschi Tamara1, Sibirschi Victor1, Stepanov Vladimir2
 
1 Молдавский Государственный Университет,
2 Московский институт экономики
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Reformarea sistemului de învăţământ superior este o sarcină primordială în secolul XXI. Pentru a fi o ţară dezvoltată avem nevoie de numeroase schimbări în acest domeniu. Articolul dat reprezintă o viziune a profesorilor asupra proceselor de instruire ce se desfăşoară în ţările postsovetice, fiind specificată legătura lor cu E-learning. Implementarea E-learning şi a tehnologiilor Internet necesită eficientizarea învăţământului superior. De aceea, trebuie construită o aşa structură ierarhică a procesului de învăţământ, încât aceasta să contribuie la calitatea pregătirii specialiştilor în diferite domenii. În acelaşi timp, procesul de învăţământ trebuie să devină unul neîntrerupt pentru orice persoană.

Changing the higher educational system represents an important task in the XXI century. We need a lot of changes in this field, in order to have a developed country. This article represents an opinion of professors towards the educational processes that corresponds to the postsovet countries and their connection with E-learning. E-learning and Internet technologies implementation should increase the effectively of higher education. That’s why it is necessary to build a hierarchical structure of the educational process in such a way that the quality of specialists’ trained in many fields will be improved. At the same time the educational process should become uninterrupted for everybody.