Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
831 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-03-24 15:38 |
SM ISO690:2012 SIBIRSCHI, Tamara, SIBIRSCHI, Victor, STEPANOV, Vladimir. E-LEARNING и проблемы образования в СНГ. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2007, nr. 2, pp. 42-45. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2 / 2007 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 42-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reformarea sistemului de învăţământ superior este o sarcină primordială în secolul XXI. Pentru a fi o ţară dezvoltată
avem nevoie de numeroase schimbări în acest domeniu. Articolul dat reprezintă o viziune a profesorilor asupra proceselor
de instruire ce se desfăşoară în ţările postsovetice, fiind specificată legătura lor cu E-learning.
Implementarea E-learning şi a tehnologiilor Internet necesită eficientizarea învăţământului superior. De aceea,
trebuie construită o aşa structură ierarhică a procesului de învăţământ, încât aceasta să contribuie la calitatea pregătirii
specialiştilor în diferite domenii. În acelaşi timp, procesul de învăţământ trebuie să devină unul neîntrerupt pentru orice
persoană. |
||||||
|