Modernizarea învăţământului primar – o şansă activă pentru sistemul educaţional din Republica Moldova
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
898 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 21:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3(478) (6)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2002)
SM ISO690:2012
MARIN, Mariana, GANTEA, Irina, GAICIUC, Valentina. Modernizarea învăţământului primar – o şansă activă pentru sistemul educaţional din Republica Moldova. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 53-61. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470

Modernizarea învăţământului primar – o şansă activă pentru sistemul educaţional din Republica Moldova
CZU: 373.3(478)

Pag. 53-61

Marin Mariana, Gantea Irina, Gaiciuc Valentina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Problemele învăţământului primar sunt tratate sub aspect evolutiv, indicându-se gradul de participare la dezvoltarea acestuia a tuturor factorilor implicaţi în sistemul educaţional din Republica Moldova. Perspectivele de soluţionare a problemelor variază între beneficiul adus dinspre predecesorii celei mai importante trepte de învăţământ, enumerându-se succesele experimentelor pedagogice, precum şi eşecurile care ar putea constitui o premisă de a nu fi repetate în demersul dezvoltării sistemului educaţional. Abordarea curriculară a reformei învăţământului constituie nucleul prezentului material. Dezvoltarea integrală şi durabilă a personalităţii se prezintă a fi o problemă ce rezidă din nevoile societăţii, abordarea ei fiind prioritară.

Les émissions primaires sont traités en termes d’évolution, en indiquant le degré de participation à son développement de tous les intervenants dans le système éducatif en République de Moldova. Problème à résoudre les perspectives de la gamme bénéficient de l’éducation des prédécesseurs étapesles plus importantes, a annoncé le succès d’expériences pédagogiques et des échecs qui pourraient être une condition préalable d’être répétés dans la démarche de développement du système éducatif. Approche curriculaire pour réformer l’éducation au coeur de ce matériel. Développement intégré et durable de la personnalité semble être un problème qui résulte de besoins sociétaux, s’adressant à eux une priorité.