Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1027 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-02 21:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.32(478) (1) |
Административные проблемы учебных заведений (198) |
Деятельность в сфере управления (431) |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica. Etape şi contribuţii valorice ale savanţilor din Republica Moldova în dezvoltarea managementului educaţional. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 86-92. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.32(478) | ||||||
Pag. 86-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o analiză a evoluţiei şi dezvoltării managementului educaţional în R. Moldova. Se argumentează că teoria şi practica managerială s-a dezvoltat conform/în contextul reformei, comportând un caracter coerent, logic şi corespunzător etapelor generale de dezvoltare a învăţământului. Se apreciază caracterul inovator şi semnificativ al unui şir de cercetări, efectuate de către savanţii din Republica Moldova, contribuţia investigaţională valoroasă a cărora a avansat managementul educaţional la o nouă treaptă de dezvoltare, facilitând implementarea eficace a direcţiilor prioritare a reformei în învăţământ şi producând schimbări esenţiale în mentalitatea cadrelor de conducere din învăţământ şi în perspectiva de abordare a acestui domeniu. |
||||||
|