Curricula şcolare la aria „Matematică şi Ştiinţe”: realizare şi dezvoltare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
750 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-16 14:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:[51+5] (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3885)
Математика (1639)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion. Curricula şcolare la aria „Matematică şi Ştiinţe”: realizare şi dezvoltare. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 3, pp. 62-65. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1811-5470

Curricula şcolare la aria „Matematică şi Ştiinţe”: realizare şi dezvoltare
CZU: 37.016.046:[51+5]

Pag. 62-65

Botgros Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

În acest articol se analizează evoluţia şi perspectiva de dezvoltare a curricula şcolare la aria curriculară „Matematica şi Ştiinţe”. Sunt determinate şi descrise etapele reformei curriculare. La moment, curricula şcolare la această arie sunt elaborate în termeni de competenţe. Noua etapă de perfecţionare prevede o abordare integralizată la nivel inter/transdisciplinar.

In this article are analyzed the evolution and prospects of development of curriculum in school curriculum in area „Mathematics and Science”. Are determined and describes the steps of curricular reform. Currently, the curriculum in school in this area is developed in terms of competences. The new stage of development requires an approach at integralitsation inter / transdisciplinary.