Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
845 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-11 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3883) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Valoarea integralităţii prin prismă hermeneutică. Repere filozofice şi pedagogice. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 2, pp. 10-18. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 10-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema integralităţii în pedagogie ca efect al revitalizării idealului formativ în învăţământ. Sunt determinate din perspectivă filosofică, logică, pedagogică criteriile integralităţii (condiţiile de posibilitate, baza relaţională etc.); factorii integralităţii (mediul integrator, sistemul integrator şi cel integrativ etc.); caracteristicile integralităţii (procesualitatea, instrumentalitatea etc.). |
||||||
|