Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1004 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-03 19:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.3+159.922.7 (1) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599) |
Психология (3383) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Virginia. Interacţiunea dintre analizatori la copiii cu deficienţe de auz. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 4, pp. 71-77. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 71-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea deficitară a sistemlor senzoriale, caracteristică persoanelor cu deficienţe de auz, este compensată prin includerea suplimentară a organelor senzoriale. Acest proces duce la schimbări în sistemele senzoriale şi sistemul nervos central. Procesul de compensare este un fenomen complicat determinat prin mecanisme complexe psihologice şi fiziologice, în condiţiile căruia se formează noi sisteme dinamice de legături condiţionate, se formează modalităţi de acţiune şi însuşire a experienţei sociale, se dezvoltă atât capacităţi fizice şi mentale cât şi personalitatea copilului în ansamblu. |
||||||
|