Interacţiunea dintre analizatori la copiii cu deficienţe de auz
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1004 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-03 19:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.3+159.922.7 (1)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (599)
Психология (3383)
SM ISO690:2012
RUSNAC, Virginia. Interacţiunea dintre analizatori la copiii cu deficienţe de auz. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 4, pp. 71-77. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2010 / ISSN 1811-5470

Interacţiunea dintre analizatori la copiii cu deficienţe de auz
CZU: 376.3+159.922.7

Pag. 71-77

Rusnac Virginia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Dezvoltarea deficitară a sistemlor senzoriale, caracteristică persoanelor cu deficienţe de auz, este compensată prin includerea suplimentară a organelor senzoriale. Acest proces duce la schimbări în sistemele senzoriale şi sistemul nervos central. Procesul de compensare este un fenomen complicat determinat prin mecanisme complexe psihologice şi fiziologice, în condiţiile căruia se formează noi sisteme dinamice de legături condiţionate, se formează modalităţi de acţiune şi însuşire a experienţei sociale, se dezvoltă atât capacităţi fizice şi mentale cât şi personalitatea copilului în ansamblu.

Lacking development of sensory systems, characteristic of people with hearing disabilities, is offset by the additional inclusion of sensory organs. This process leads to changes in sensory systems and Nervos central system.Clearing process is a complicated phenomenon determined by a complex psychological and physiological mechanisms, training of new dynamic systems subject links, where are different substitutions, are formed modes of action and ownership of social experience, are developed physical and mental capacities and the childs personality as a whole.