Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
85 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[378.4:339.137.2+316.654-057.875](478) (1) |
SM ISO690:2012 ŞIŞCAN, Ecaterina, MOLDOVAN-BATRANAC, Viorelia. Impactul satisfacției studenților asupra competitivității instituției de învățământ superior economic. In: Economica, 2024, nr. 1(127), pp. 7-16. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2024.127.007 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||||
Numărul 1(127) / 2024 / ISSN 1810-9136 | |||||||||
|
|||||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2024.127.007 | |||||||||
CZU: [378.4:339.137.2+316.654-057.875](478) | |||||||||
JEL: M31, M37, I23. | |||||||||
Pag. 7-16 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
În condițiile unui mediu caracterizat de volatilitate, incertitudine, complexitate și ambi-guitate, studierea și gestionarea satisfacției studenților devin esențiale pentru asigurarea calității și competitivității instituțiilor de învățământ superior. Acest studiu își propune să analizeze nivelul de satisfacție a studenților din învățământul superior economic din Republica Moldova, evaluând factorii care influențează experiența lor educațională, precum și gradul de atașament față de instituție. Rezultatele studiului denotă niveluri ridicate de satisfacție a stu-denților, în aspecte precum: comunicarea cu personalul didactic, organizarea cursurilor și competența cadrelor didactice, în timp ce condițiile de cazare și infrastructura institu-țională sunt percepute mai critic. Implicațiile acestor constatări sunt discutate în contextul îmbunătățirii experienței educaționale, retenției și loializării studenților |
|||||||||
Cuvinte-cheie nvățământ superior, satis-facția studenților, loialitate, competitivitate, marketing educaţional, higher education, students’ satisfaction, loyalty, Competitiveness, educa-tional marketing |
|||||||||
|