Collaborative learning in the english classroom: characteristics, conditions and techniques
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1183 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-27 10:44
SM ISO690:2012
DUHLICHER, Olga, BLAJIN, Cristina. Collaborative learning in the english classroom: characteristics, conditions and techniques. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2011, nr. 4(44), pp. 199-202. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(44) / 2011 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Collaborative learning in the english classroom: characteristics, conditions and techniques


Pag. 199-202

Duhlicher Olga, Blajin Cristina
 
Moldova State University
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Lucrul în grup, prin colaborare, constituie o parte importantă a unei lecţii reuşite. Obiectivul principal al lucrului în grup este de a-i implica cât mai activ pe elevi în procesul de învăţare atunci când există un scop comun acceptat de toată clasa. Gruparea permite elevilor să lucreze împreună pentru a eficientiza învăţarea proprie şi pe a altora. Pentru ca o grupare în vederea învăţării prin colaborare să fie eficientă şi pentru ca timpul rezervat lecţiei să fie folosit în mod adecvat, elevii trebuie să aibă responsabilităţi clare potrivit rolului fiecăruia în realizarea obiectivelor definite ale grupului şi să conştientizeze necesitatea atingerii lor.