Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
945 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 14:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.5:339.166.82 (1) |
Производство продукции и услуг по отраслям народного хозяйства (1497) |
Общие вопросы торговли. Рынок (803) |
SM ISO690:2012 PETROVICI, Sergiu, TĂZLĂVAN, Doina. Direcţii strategice de dezvoltare a pieţei
produselor şi serviciilor din alimentaţia publică
. In: Economica, 2012, nr. 2(80), pp. 21-29. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 2(80) / 2012 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
CZU: 338.439.5:339.166.82 | |||||
Pag. 21-29 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În lucrare este dezvăluit specificul dezvoltării pieţei produselor şi serviciilor în alimentaţia publică, care depinde de setul de servicii acordate şi de produse propuse consumatorilor pentru satisfacerea necesităţilor acestora. Sunt analizaţi factorii care influenţează ritmul vânzărilor în alimentaţia publică. În partea a doua a lucrării sunt propuse direcţii strategice de dezvoltare a pieţei produselor şi serviciilor, ţinând seama de specificul funcţionării întreprinderilor alimentaţiei publice, politica sortimentală, calitatea produselor şi serviciilor, sistemul de stimulare a
vânzărilor, politicile de preţuri şi de promovare. |
|||||
Cuvinte-cheie piaţa alimentaţiei publice, serviciile acordate vizitatorilor, produsele propuse consumatorilor, mutaţii în structura vânzărilor |
|||||
|