Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1090 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 04:23 |
SM ISO690:2012 MACOVEI, Dorina, DUHLICHER, Olga. Teaching english to adults: strategies and techniques. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 152-154. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | |||||
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | |||||
|
|||||
Pag. 152-154 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
redarea limbii engleze adulţilor este o profesie plină de satisfacţii şi interesantă. Din moment ce începi predarea
limbii engleze ca limbă a doua şi întâlneşti oameni din domenii şi culturi diferite, înveţi despre cultura lor, diferite expresii,
politica şi structurile sociale care sunt diferite de a ta. Fiecare oră de studiu este o oportunitate de a ajuta adulţii şi
de a preda, dar este, de asemenea, o şansă de a învăţa şi de a primi anumite informaţii.
Atunci când avem grupe de adulţi, trebuie să fim conştienţi de atitudinea lor, de experienţele anterioare, obiceiurile,
opiniile şi culturile lor. Trebuie să înţelegem perspectivele lor şi să fim capabili a-i ajuta să descopere cât de utilă poate
fi pentru ei o schimbare în comportament şi acţiuni. Trebuie să-i implicăm în procesul de învăţare şi să-şi ajutăm să-şi
îndeplinească scopurile precis definite. Dacă vom putea demonstra adulţilor că vor obţine beneficii din programele
noastre, ei vor avea succese mai mari, iar beneficiile vor dura mai mult timp. |
|||||
|