Articolul precedent |
Articolul urmator |
247 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-03 20:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:615.825 (1) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (662) |
Физиотерапия. Радиотерапия. Другие терапевтические средства (299) |
SM ISO690:2012 GURCOVA, Maria. Individual and therapeutic approach with students with s.e.n. establishing an active contact and involvement in interaction in curative-motor classes (kinetotherapy) with elements of psychology and special pedagogy. In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.1, pp. 234-240. ISBN 978-9975-46-773-5. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p234-240 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Science and education: new approaches and perspectives Seria 25, Vol.1, 2023 |
|||||||||
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective" 25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023 | |||||||||
|
|||||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p234-240 | |||||||||
CZU: 376:615.825 | |||||||||
Pag. 234-240 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
În acest articol sunt descrise fragmentele de lecții individuale cu copii cu trăsături de dezvoltare ale sferei emoțional-voliționale, precum și instabilitate motrică cunoscută sub denumirea de „stângaci” sau instabilitate motorie cauzată de diagnosticul de autism și tulburare de spectru autist în regim auxiliar. scoala nr 6 din Chisinau. Pentru a depăși dificultățile de învățare și adaptare, pentru a stabili contactul cu copiii cu tulburări din spectrul autist (TSA) și pentru a-i implica în interacțiune psiho-corecțională, așa-numita abordare individual-terapeutică (de mediu) care stă la baza activității mele de specialist în reabilitare fizică pentru elevii cu TSA. De asemenea, sunt considerate caracteristicile bidimensionale (spațiu-timp) și nu în ultimul rând caracteristicile emoționale ale mediului terapeutic, precum și conținutul semantic al acestuia. Sunt date exemple, sunt descrise tehnici practice, metode și mijloace de lucru, care sunt utilizate în munca zilnică cu elevii cu TSA în școala auxiliară Nr. 6 din Chișinău, Moldova. |
|||||||||
Cuvinte-cheie autism, tulburare de spectru autist, educație specială, reabilitare fizică, abilități de învățare, adaptare, abordare psiho-corecțională și terapeutică, autism, autistic spectrum disorder, special education, physical rehabilitation, learning abilities, adaptation, psycho–correctional and therapeutic approach |
|||||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-187513</doi_batch_id> <timestamp>1726147324</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Science and education: new approaches and perspectives</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-773-5</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Individual and therapeutic approach with students with s.e.n. establishing an active contact and involvement in interaction in curative-motor classes (kinetotherapy) with elements of psychology and special pedagogy</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Maria</given_name> <surname>Gurcova</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>234</first_page> <last_page>240</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.46727/c.v1.24-25-03-2023.p234-240</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>