Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-23 15:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.111 (6) |
Организация обучения (462) |
Английский язык (607) |
![]() CERNEI, Cristina. Implementing universal design for learning principles in TEFL. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS "Ion Creangă", 2022, Ediția 3, pp. 108-112. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
|||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 37.091:811.111 | |||||
Pag. 108-112 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
Universal Design for Learning este un concept nou de adaptare a procesului de învățare – predare și evaluare la necesitățile individuale ale elevilor luate în considerație la nivel global. Învățând o limbă străină prin Universal Design for Learning se presupune adaptarea mediului la nevoile elevilor. Prin acest concept se recurge la sporirea interesului spre învățare. Se pune accent pe implicarea fizică în perceperea lumii ce ne înconjoară astfel reprezentând nevoile elevilor în realizarea competențelor specifice de învățare. |
|||||
Cuvinte-cheie Implementarea principiilor designului universal al învățării în predarea englezei ca limbă străină |
|||||
|