Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 23:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.1:37.032 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14220) |
SM ISO690:2012 GLOBU, Nelea. Teorii ale învățării din perspectiva dezvoltarii personale. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 197-204. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p197-204 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p197-204 | ||||||
CZU: 37.1:37.032 | ||||||
Pag. 197-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus identificarea unor premise teoretice de învățare, modele de învățare privind dezvoltarea personală a elevilor și impactul lor. În contextul dezvoltării personale, susținem Modelul socio-constructivist de învățare, care accentuază importanţa socializării, punând în relaţie procesele cognitive cu interacţiunile sociale şi confruntările de idei care au loc cu ocazia acestor interacţiuni, valorizând deopotrivă, învăţarea şi socializarea constructivistă, care asigură o învăţare pragmatică, cunoaşterea umană se construieşte printr-un proces creator şi activ, cei ce învaţă, construiesc o nouă cunoaştere pe temeliile învăţărilor anterioare, experimentând şi reflectând asupra experienţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie modele de învățare, dezvoltare personală, cognitivism, constructivism, learning models, personal development, cognitivism, constructivism |
||||||
|