Articolul precedent |
Articolul urmator |
184 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 00:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4 (26) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (591) |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia. Aspecte teoretice în formarea profesională a cadrelor didactice din iet în contextul incluziunii. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 262-267. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4 | ||||||
Pag. 262-267 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea de față se evidențiază importanța adaptării rolului tradițional al cadrului didactic în contextul incluziunii și sunt analizate rezultatele unui studiu referitor la dificultățile întâlnite de cadrele didactice, părinți în procesul incluziunii în instituțiile de educație timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie Proces de incluziune, educaţie, calitate, cadre didactice, părinţi, Inclusion process, education, Quality, teachers, parents |
||||||
|