Aspecte teoretice în formarea profesională a cadrelor didactice din iet în contextul incluziunii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
184 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 00:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.112.4 (26)
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (591)
SM ISO690:2012
PAVLENKO, Lilia. Aspecte teoretice în formarea profesională a cadrelor didactice din iet în contextul incluziunii. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 262-267. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Aspecte teoretice în formarea profesională a cadrelor didactice din iet în contextul incluziunii

CZU: 376.112.4

Pag. 262-267

Pavlenko Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

În lucrarea de față se evidențiază importanța adaptării rolului tradițional al cadrului didactic în contextul incluziunii și sunt analizate rezultatele unui studiu referitor la dificultățile întâlnite de cadrele didactice, părinți în procesul incluziunii în instituțiile de educație timpurie.

In this paper, the importance of adapting the traditional role of teaching staff in the context of inclusion is highlighted and the results of a study on the difficulties encountered by teachers, parents in the process of inclusion in early education institutions are analyzed.

Cuvinte-cheie
Proces de incluziune, educaţie, calitate, cadre didactice, părinţi,

Inclusion process, education, Quality, teachers, parents