Articolul precedent |
Articolul urmator |
246 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-27 19:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:376.353 (1) |
Психология (3327) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (588) |
SM ISO690:2012 CIUBOTARU, Natalia. Comprehensiunea emoțiilor și abilitățile emoționale ale copiilor cu dizabilități de auz. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 129-135. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | |||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 159.942:376.353 | |||||
Pag. 129-135 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Inferioritatea dezvoltării comunicării verbale și emoționale induc la apariția și prezența problemelor în dezvoltarea emoțională a copiilor surzi încă din primele zile de viață, ceea ce provoacă dificultăți în socializarea acestor copii, adaptarea lor în societate. Subdezvoltarea gândirii verbal-logice şi a comunicării verbale la surzi afectează capacitatea de a trăi emoţiile altora, astfel consolidând un dezechilibru psiho-emoțional ale caracteristicile personale la copilul cu dizabilități de auz. Decalajul în dezvoltarea vorbirii afectează negativ conștientizarea stărilor emoționale proprii și ale altora și determină simplificarea relațiilor interpersonale. |
|||||
Cuvinte-cheie dizabilitate de auz, comunicare verbală, emoţii, comunicare emoțională, relaţii interpersonale, relații afective, inteligență emoțională. |
|||||
|