Metode complementare de evaluare la limba și literatura română în clasele primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
322 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 12:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091.27 (9)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2002)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Tamara. Metode complementare de evaluare la limba și literatura română în clasele primare. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 129-136. DOI: https://doi.org/10.46727
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării"
Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Metode complementare de evaluare la limba și literatura română în clasele primare

DOI:https://doi.org/10.46727
CZU: 373.3.091.27

Pag. 129-136

Munteanu Tamara
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2023


Rezumat

În articol este abordată problema evaluării, în special, metodele complementare de evaluare, aplicate în treapta primară la lecțiile de limba și literatura română. Astfel, sunt reflectate modele de implementare a unor metode, avantajele și dezavantajele acestora.

The article addresses the issue of evaluation, especially the complementary evaluation methods, applied in the primary level to Romanian language and literature lessons. Thus, implementation models of some methods, their advantages and disadvantages are reflected.

Cuvinte-cheie
evaluare, metode, metode complementare de evaluare, avantaje, dezavantaje,

assessment, Methods, complementary assessment methods, advantages, disadvantages