Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 16:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.612+37.014.5 (1) |
Социальная психология (975) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3925) |
SM ISO690:2012 PUZUR, Elena. Eficientizarea adaptării psihosociale în contextul schimbărilor societale. In: Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții, Ed. 1, 18-19 august 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, pp. 214-219. ISBN 978-9975-76-417-9 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții 2022 | ||||||
Conferința "Adaptarea sistemului educaţional la noile abordări din societatea contemporană: provocări și soluții" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 august 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.612+37.014.5 | ||||||
Pag. 214-219 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea personalității pe parcursul vieții este condiționată de un șir de factori de o complexitate diferită și cu un impact specific asupra acesteia la nivel fiziologic, cognitiv, emoțional și comportamental. În aceste condiții, eficiența și fiabilitatea procesului adaptativ la noile schimbări societale este determinată de experiențele personale și profesionale acumulate și dezvoltate pe baza resurselor personalității. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare, atitudine, comportament, dezvoltare, echilibru, schimbare, adaptation, attitude, behaviour, development, Balance, change |
||||||
|