Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 22:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.06 (13) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2007) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, ANDRASCIUC, Vasilica. Modelul funcțional al parteneriatului educațional contemporan. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 4(30), pp. 78-87. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.78-87 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(30) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v30i4.78-87 | ||||||
CZU: 373.06 | ||||||
Pag. 78-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Parteneriatul educațional desfășurat la oricare nivel de învățământ fie (preșcolar, primar, gimnazial, liceal) este esențial pentru dezvoltarea copilului. Un aspect important abordat în articolul dat constituie procesul de socializare, realizat în cadrul parteneriatului educațional, care este necesar pentru copii, părinți și cadre didactice. Analiza surselor științifice a permis să identificăm componentele structurale ale parteneriatului educațional și în procesul de realizare a acestuia ar fi indicat să ne axăm și să luăm în considerație următoarele elemente: comunicare, conformitate, creativitate, coerența, coeziune, eficiență. Evaluarea și dezvoltarea parteneriatului din perspectiva conținuturilor nominalizate va asigura atingerea scopului și obiectivelor înaintate, vizibilitatea rezultatelor așteptate în urma desfășurării și dezvoltării parteneriatului educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat educaţional, comunicare, conformitate, creativitate, coerenţă, coeziune, eficienţă, socializare, educational partnership, communication, conformity, creativity, coherence, cohésion, efficiency, socialization |
||||||
|