Articolul precedent |
Articolul urmator |
202 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 17:03 |
SM ISO690:2012 BOB, Dumitru. Geneza conceptului de performanță şi aspecte de abordare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 30-43. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 30-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, procesul educațional este plasat într-un alt context social şi cultural, iar elevul de astăzi este orientat să aleagă din mai multe alternative. Un prim element, care face posibil acest lucru, îl constituie conceptul de performanță şi valorile ei pedagogice. |
||||||
Cuvinte-cheie performanţă, şcoală, management, organizaţie, eficienţă, lideri, elevi., performance, school, management, organization, efficient, effective, Leaders, students |
||||||
|