Geneza conceptului de performanță şi aspecte de abordare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
202 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 17:03
SM ISO690:2012
BOB, Dumitru. Geneza conceptului de performanță şi aspecte de abordare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 30-43. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 1, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Geneza conceptului de performanță şi aspecte de abordare


Pag. 30-43

Bob Dumitru
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2023


Rezumat

În prezent, procesul educațional este plasat într-un alt context social şi cultural, iar elevul de astăzi este orientat să aleagă din mai multe alternative. Un prim element, care face posibil acest lucru, îl constituie conceptul de performanță şi valorile ei pedagogice.

In present, the educational process is placed in a different social and cultural context. Today the student is oriented to the choice of many alternatives. A first element that makes this possible is the concept of pedagogical performance and its values. Performance is a general concept that signifies a significant achievement, exceptional performance of a task to certain standards of fairness.

Cuvinte-cheie
performanţă, şcoală, management, organizaţie, eficienţă, lideri, elevi.,

performance, school, management, organization, efficient, effective, Leaders, students