Articolul precedent |
Articolul urmator |
135 0 |
SM ISO690:2012 BULAT-GUZUN, Ana. Utilizarea TIC în evaluarea competenţelor lingvistice. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 7-14. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Progresul tehnologic care a marcat sec. XX este remarcabil şi în mediul educativ. Tehnologiile informaţionale şi comunicaţionale (TIC) influenţează demersurile educative prin cantitatea și calitatea informaţiilor pe care le fac accesibile actorilor procesului educaţional. Integrarea TIC în procesul de evaluare a competenţelor lingvistice la limba franceză prezintă numeroase avantaje, printre care: obiectivitatea evaluării rezultatelor, diminuarea emoţiilor, feedbackul imediat pentru profesor şi student, evaluarea simultană a studenţilor cu nivel diferit de pregătire. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaţionale şi comunicaţionale (TIC), avantaje, evaluare, competenţe comunicative, limba franceză, Information and Communication Technologies (ICT), advantages, assessment, language skills, French |
||||||
|