Utilizarea TIC în evaluarea competenţelor lingvistice
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
135 0
SM ISO690:2012
BULAT-GUZUN, Ana. Utilizarea TIC în evaluarea competenţelor lingvistice. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 7-14. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 1, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Utilizarea TIC în evaluarea competenţelor lingvistice


Pag. 7-14

Bulat-Guzun Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2023


Rezumat

Progresul tehnologic care a marcat sec. XX este remarcabil şi în mediul educativ. Tehnologiile informaţionale şi comunicaţionale (TIC) influenţează demersurile educative prin cantitatea și calitatea informaţiilor pe care le fac accesibile actorilor procesului educaţional. Integrarea TIC în procesul de evaluare a competenţelor lingvistice la limba franceză prezintă numeroase avantaje, printre care: obiectivitatea evaluării rezultatelor, diminuarea emoţiilor, feedbackul imediat pentru profesor şi student, evaluarea simultană a studenţilor cu nivel diferit de pregătire.

Technological progress that marked the 20 century is also remarkable in the educational environment. Information and Communication Technologies (ICT) influence educational demarches through the quantity and the quality of the information given to students and teachers. The integration of ICT in the assessment process of the language French skills presents multiple advantages, like: the objectivity of results’assessment, the diminution of the emotions, immediate feek-back for students and teachers, simultaneous assessment of students with different training levels, etc.

Cuvinte-cheie
tehnologii informaţionale şi comunicaţionale (TIC), avantaje, evaluare, competenţe comunicative, limba franceză,

Information and Communication Technologies (ICT), advantages, assessment, language skills, French