Articolul precedent |
Articolul urmator |
371 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 11:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015.3:303.433.2 (2) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2790) |
Методы общественных наук. Методы и виды социологических исследований (193) |
SM ISO690:2012 REPEȘCO, Gabriela. Experiențe de valorificare a învățării transformative în școala superioară modernă. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 403-408. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360921 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
||||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | ||||||||
|
||||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360921 | ||||||||
CZU: 378.015.3:303.433.2 | ||||||||
Pag. 403-408 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În articolul este tratată o problemă de actualitate axată pe identificarea experiențelor de valorificare a învățării transformative în procesul didactic din școala superioară. Se propun rezultatele științifice ale chestionării cadrelor didactice universitare prin aplicarea unui chestionar (elaborat și validat recent de către autor) în scopul determinării frecvenței implicării/ propulsării educabililor în situații de învățare transformativă. |
||||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învățare transformativă, evaluare, chestionare, independenţă, experienţe, formabil., learning, transformative learning, assessment, quizzes, independence, formable, experiences. |
||||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Repeșco, G.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Experiențe de valorificare a învățării transformative în școala superioară modernă</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>învăţare</subject> <subject>învățare transformativă</subject> <subject>evaluare</subject> <subject>chestionare</subject> <subject>independenţă</subject> <subject>experienţe</subject> <subject>formabil.</subject> <subject>learning</subject> <subject>transformative learning</subject> <subject>assessment</subject> <subject>quizzes</subject> <subject>independence</subject> <subject>formable</subject> <subject>experiences.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.015.3:303.433.2</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articolul este tratată o problemă de actualitate axată pe identificarea experiențelor de valorificare a învățării transformative în procesul didactic din școala superioară. Se propun rezultatele științifice ale chestionării cadrelor didactice universitare prin aplicarea unui chestionar (elaborat și validat recent de către autor) în scopul determinării frecvenței implicării/ propulsării educabililor în situații de învățare transformativă.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article deals with a topical issue focused on the identification of transformative learning valorization experiences in the didactic process in the higher school. We propose the scientific results of the survey of university teaching staff by applying a questionnaire (recently developed and validated by the author) in order to determine the frequency of involvement/ propulsion of learners in transformative learning situations.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>