Articolul precedent |
Articolul urmator |
514 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-25 22:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.015.3:159.953]:303.4 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4250) |
Психология (3678) |
Методы общественных наук. Методы и виды социологических исследований (193) |
SM ISO690:2012 POTÂNG, Angela. Memoria și învățarea. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, pp. 396-402. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7360855 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
|||||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | |||||||||
|
|||||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7360855 | |||||||||
CZU: [37.015.3:159.953]:303.4 | |||||||||
Pag. 396-402 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
În articol se pune accentul pe rolul memoriei în procesul de învățare la elevi. Importanța memoriei în activitatea cognitivă nu trebuie subestimată, deoarece fără procesele memoriei niciun tip de învățare nu este posibilă. Scopul cercetării date constă în a determina viziunile/opiniile cadrelor didactice, părinților și ale elevilor privind necesitatea antrenării memoriei, relația dintre nivelul de dezvoltare a memoriei și performanța în învățare, factorii stimulativi ai capacităților mnezice ale elevilor. Capacitățile mnezice ale elevului constituie un factor predictor puternic pentru performanța școlară, de aceea e nevoie ca memoria să fie îmbunătățită constant în cadrul activităților didactice. |
|||||||||
Cuvinte-cheie memorie, proces de învăţare, elevi, cadre didactice, părinţi, asistenţă psihologică, factori stimulativi ai memoriei., memory, learning process, students, teachers, parents, psychological assistance, memory stimulating factors |
|||||||||
|