Articolul precedent |
Articolul urmator |
249 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.31+37.034 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4112) |
SM ISO690:2012 GHIAŢĂU, Roxana. Competența morală – abordări educaționale. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: . International conference of applied psychology, Ed. 2, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, Ediția 2, p. 44. ISBN 978-9975-159-97-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research Ediția 2, 2022 |
||||||||
Conferința "Current Affairs and Perspectives in Psychological Research" 2, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2022 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.015.31+37.034 | ||||||||
Pag. 44-44 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Conceptul de competență este extrem de utilizat în foarte multe domenii, de la resurse umane la inginerie, arhitectură, stomatologie. În ceea ce privește abordările din sfera socioumanului, îl întâlnim atât la nivelul politicilor curriculare, cât și în teorii pedagogice, sociologice și psihologice. Perspectiva la care ne vom opri în această lucrare este una inedită: vom delimita teoretic conceptul de competență morală, alături de prezentarea unor instrumente și metode care contribuie la măsurarea și dezvoltarea acestui tip de competență. Pentru circumscrierea conceptului vom apela la autori recunoscuți pe plan internațional, care au contribuit și la construcția unor metode de evaluare și îmbunătățire a competențelor morale. Vom evidenția în mod particular abordarea lui Georg Lind, profesor la Universitatea din Konstanz, care a lucrat mai bine de treizeci de ani în direcția definirii și măsurării acestei competențe |
||||||||
Cuvinte-cheie competență morală, metoda Konstanz a discuției dilemelor, moral competence, the Konstanz method of dilemma discussion |
||||||||
|