Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 15:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21:371.136+371.212 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14210) |
SM ISO690:2012 BUNDĂ, Carmen. Un model al competenței manageriale în pedagogie. Competența managerială de bază – învățarea organizațională. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 142-151. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.142-151 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.142-151 | ||||||
CZU: 371.21:371.136+371.212 | ||||||
Pag. 142-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competențele pedagogice sunt orientate, astfel, pe baza obiectivelor generale și specifice ale programelor școlare în funcție de care ele au capacitatea de a mobiliza cunoștințele de bază, declarative, procedurale și condiționale (valorice și atitudinale), care susțin eficiența instruirii, a predării-învățării și a evaluării continue, formativă și formatoare pe tot parcursul activităților organizate în cadrul procesului de învățământ. Competențe manageriale-cheie sunt: 1. Clasificarea și valorificarea aspirațiilor individuale și colective ale clasei de elevi; 2. Recunoașterea și gestionarea complexității problemelor prin „disciplina gândirii sistemice”; 3. Formarea și dezvoltarea gândirii reflexive prin conversații și dezbaterii constructive, inovative. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă pedagogică, competențele-cheie, educaţie, elev, profesor, pedagogical competence, key competences, education, student, teacher |
||||||
|