Toleranța la elevii claselor primare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
306 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 11:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2011)
SM ISO690:2012
VRABIE, Silvia. Toleranța la elevii claselor primare . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 47-51. ISSN 2587-3563.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 2, 2022
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022

Toleranța la elevii claselor primare

Tolerance in primary school students

CZU: 373.3.015.3

Pag. 47-51

Vrabie Silvia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 31 octombrie 2022


Rezumat

În acest articol este abordată problematica toleranței la elevii claselor primare. Accentul fiind pus pe evidențierea determinarea nivelului de dezvoltare a toleranței la elevii claselor primare fapt care contribuie la formarea și dezvoltarea în continuare a personalității elevilor. Învățătorul claselor primare trebuie să dezvolte la discipolii săi nivelul de toleranță. Pentru aceasta el trebuie să le cunoască bine și să țină cont de particularitățile dezvoltării lor în procesul instructiv-educativ, deoarece astăzi, toleranţa se referă la acceptarea diversităţii, la eliberarea de dogmatism şi bigotism, la nonconformism, ceea ce implică nevoia de acceptare reciprocă, comprehensivă, în numele unor valori sau principii superioare.

This article addresses the issue of tolerance in primary school students. Emphasis is placed on highlighting the determination of the level of development of tolerance in primary school students, which contributes to the formation and further development of students' personality. The primary school teacher must develop tolerance in his disciples. For this he must know them well and take into account the particularities of their development in the instructive-educational process, because today, tolerance refers to the acceptance of diversity, the release of dogmatism and bigotry, nonconformism, which implies the need for mutual acceptance, comprehensive, in the name of higher values or principles.

Cuvinte-cheie
tolaranță, respect, acceptare, integritate, educație pentru toleranță,

tolerance, respect, acceptance, integrity, tolerance education