Aspecte determinative ale nivelului de dezvoltare socială a preșcolarilor de 5-6 ani
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
369 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 11:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.72+373.2 (2)
Психология (3361)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1998)
SM ISO690:2012
DAVIDESCU, Liliana Maria, PETROVSCHI, Nina. Aspecte determinative ale nivelului de dezvoltare socială a preșcolarilor de 5-6 ani . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 22-29. ISSN 2587-3563.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 2, 2022
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022

Aspecte determinative ale nivelului de dezvoltare socială a preșcolarilor de 5-6 ani

Determining aspects of the level of social development of 5-6 year old preschoolers

CZU: 159.922.72+373.2

Pag. 22-29

Davidescu Liliana Maria1, Petrovschi Nina2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 octombrie 2022


Rezumat

Prezentul articol reflectă aspecte praxiologice în bază de experiment cu scopul determinării nivelului de dezvoltare socială a preșcolarilor de 5-6 ani prin prisma chestionării cadrelor didactice și a implicării preșcolarilor în cadrul activităților de joc.

This article reflects praxiological aspects based on experiment in order to determine the level of social development of preschoolers aged 5-6 years in terms of questioning teachers and the involvement of preschoolers in play activities.

Cuvinte-cheie
preşcolar, dezvoltare socială, proces educaţional formal, nonformal, informal, organizare,

preschool, social development, formal educational process, non-formal, informal, organization