Educational guidelines for the valorization of children's rights
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
249 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 13:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.035 (15)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2002)
SM ISO690:2012
CONSTANTIN, Genoveca. Orientari cu caracter educational in vederea valorizarii drepturilor copiilor. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 312-317. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Educational guidelines for the valorization of children's rights

Orientari cu caracter educational in vederea valorizarii drepturilor copiilor

CZU: 373.3.035

Pag. 312-317

Constantin Genoveca
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 octombrie 2022


Rezumat

The interest in the rights of the child arose in the second half of the nineteenth century, when the first movement concerned with child development issues arose, advocating for its protection against neglect, exploitation and violence. Currently, the elaboration of the National Strategy for the protection and promotion of children's rights is taking place at a time of reconfiguration of all public policies, in all sectors. The strategy aims to ensure an effective framework for implementing the main priorities in the field of children's policies of the Government Program, designed so as to "allow conditions for the development and training of children from birth to adulthood".

Interesul pentru drepturile copilului a apărut în a doua jumătate a secolului al XIX-lea, când a luat naştere prima mişcare preocupată de aspecte referitoare la dezvoltarea copilului, care pleda pentru protecţia acestuia împotriva neglijării, exploatării şi a violenţei. In prezent, elaborarea Strategiei naționale pentru protecția și promovarea drepturilor copilului are loc într-un moment de reconfigurare a tuturor politicilor publice, din toate sectoarele. Strategia îşi propune asigurarea unui cadru efectiv de implementare a principalelor priorități în domeniul politicilor pentru copii ale Programului de Guvernare, concepute astfel încât „să permită condiţii de dezvoltare şi formare a copiilor de la naştere şi până la majorat˝.

Cuvinte-cheie
valorisation, children's rights, educational environments, development, public policy,

valorizare, drepturile copilului, medii educaţionale, dezvoltare, Politici publice