Education for children's rights within the discipline history of romanians and universal at the primary level
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
229 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-23 23:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.017.4:94 (1)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1985)
Всеобщая история (512)
SM ISO690:2012
LISNIC, Angela. Education for children's rights within the discipline history of romanians and universal at the primary level. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 198-202. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Education for children's rights within the discipline history of romanians and universal at the primary level

Educația pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei istoria românilor și universală la nivelul primar

CZU: 373.3.017.4:94

Pag. 198-202

Lisnic Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

The present study examines the aspects regarding the education for children's rights within the discipline Romanian history and universal in the primary cycle. As a result of the analysis of historical sources, normative acts, and educational resources for children's rights, we can see the opportunity and timeliness of knowing and promoting these rights for students. At the same time, the study presents the historical references regarding the history of the appearance of these legal norms in history, the normative acts are inventoried in which these rights are stipulated in the normative acts of the contemporary educational system, methodological suggestions are proposed regarding the implementation of these contents primary.

Prezentul studiu, examinează aspectele privind educația pentru drepturile copilului în cadrul disciplinei istoria românilor și universală în ciclul primar. În rezultatul analizei surselor istorice, a actelor normative, și a resurselor educaționale pentru drepturile copilului putem constata oportunitatea și actualitatea cunoașterii și promovării acestor drepturi pentru elevi. Totodată în studiu se prezintă referințele istorice privind istoricul apariției acestor norme legale în istorie, sunt inventariate prevederile normative în care se stipulează aceste drepturi în actele normative din sistemul educațional contemporan, se propun sugestii metodologice privind implementarea acestor conținuturi în discursul didactic la obiectul istoria în ciclul primar.

Cuvinte-cheie
history, children’s rights, education,

istorie, drepturile copilului, educaţie