Formation of self-knowledge competence in primary school students in the discipline of personal development
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
362 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 10:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.025 (17)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (1985)
SM ISO690:2012
VRABIE, Silvia, ARTIMENCO, Miroslava. Formation of self-knowledge competence in primary school students in the discipline of personal development. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 79-88. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Formation of self-knowledge competence in primary school students in the discipline of personal development

Formarea competenței de autocunoaștere la elevii din clasele primare în cadrul disciplinei dezvoltarea personală

CZU: 373.3.025

Pag. 79-88

Vrabie Silvia, Artimenco Miroslava
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

Personal development education is part of all school subjects and is always related to the content that refers to the current stage of student development. Life skills training is becoming increasingly complex during the compulsory school curriculum. Personal development begins at an early age, with the entry into the school system, in kindergarten or primary school, and lasts until the end of compulsory education. Through the discipline of Personal Development, the aim is to form in students the competence of self-knowledge and at the same time a strategic attitude, which is characterized by initiative, proactive behavior in personal and social life, risk anticipation and design of compensatory actions.

Educația privind dezvoltarea personală face parte din toate disciplinele școlare și are întotdeauna legătură cu conținutul care se referă la etapa actuală de dezvoltare a elevilor. Formarea abilităților de viață devine din ce în ce mai complexă pe parcursul curriculumului școlar obligatoriu. Dezvoltarea personală începe de la o vârstă timpurie, odată cu intrarea în sistemul școlar, la grădiniță sau clasele primare, și durează până la încheierea învățământului obligatoriu. Prin intermediul disciplinei Dezvoltarea Personală se urmărește de a forma la elevi competența de autocunoaștere și totodată o atitudine strategică, ce se caracterizează prin iniţiativă, comportament proactiv în viaţa personală şi socială, anticiparea riscurilor şi proiectarea acţiunilor compensatorii.

Cuvinte-cheie
self-knowledge competence, methods of self-knowledge, personal development,

competență de autocunoaștere, metode de autocunoaștere, dezvoltare personală