Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
578 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 23:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374 (348) |
Внешкольное общее образование. Самообразование (209) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Educaţia nonformală la nivelul managementului clasei / grupului de elevi. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 108-114. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.16 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.16 | |||||
CZU: 374 | |||||
Pag. 108-114 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul valorifică unele modalități metodologice de realizare a educației nonformale la nivelul managementului clasei/grupului de elevi. În acest sens, necesitatea asigurării integralizării educaţiei în școală a devenit actuală în paradigma reformelor naționale curriculare, odată cu accentuarea rolului influenţelor educative nonformale şi informale. Pentru eficientizarea sistemului și procesului de învățământ general sunt abordate acțiuni pedagogice ale activităților nonformale. Abordările teoretice și praxiologice ale cercetării elucidează beneficiile asigurării implementării activităților extrașcolare/extracurriculare cu un caracter nonformal. Astfel, la nivel de calitate, responsabilitatea organizării acesteia le revine factorilor de decizie, managerilor, cadrelor didactice și tuturor actorilor învățământului general. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, nonformal, management, clasă/grup, elevi, profesori, curriculum, acțiuni pedagogice, education, nonformal, management, class / group, students, teachers, curriculum, pedagogical actions |
|||||
|