Asigurarea parteneriatului familie – grădiniţă şi calitatea educaţiei preşcolarului
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2139 119
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 16:12
SM ISO690:2012
CARABET, Natalia. Asigurarea parteneriatului familie – grădiniţă şi calitatea educaţiei preşcolarului. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 20-26. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Asigurarea parteneriatului familie – grădiniţă şi calitatea educaţiei preşcolarului

Pag. 20-26

Carabet Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Article emphasizes the importance of partnership with family issues related to development and preschool education are proposed various methods of working with parents to approach the kindergarten, that children. Meeting with parents is detail-based form of organization of parents team.

Articolul abordează problema parteneriatului grădiniţa de copii – familie, propunând forma de bază prin care se realizează acesta: şedinţele cu părinţii. În articol se descriu mai multe tipuri de şedinţe, diferite după scop şi intenţii educative. Paralel, se analizează metode de atragere a părinţilor în educaţia copiilor, care încep în grădiniţă şi pot fi continuate acasă.

Cuvinte-cheie
educaţie, parteneriat, metodă, succes, calitate