Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
257 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-12 19:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
7.017.92 (7) |
Общая теория искусства. Философия искусства. Эстетика. Проблемы эстетического вкуса. Принципы композиции, пропорции, зрительных эффектов (108) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Nevoia competenței umaniste în învățare . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 10-15. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7038976 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7038976 | ||||||
CZU: 7.017.92 | ||||||
Pag. 10-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul își propune să evidențieze câteva dintre sursele semnificative ale competenței umaniste, prezentând, în consecință, câteva idei legate de modul în care putem accepta acest tip de competențe. Practicile dezvoltate în domeniu par încă necunoscute sau chiar timide. În contextul previziunilor competențelor-cheie, retorica în domeniul învățării își propune un răspuns formativ legat de un comportament evident, perceptibil al elevului. În acest sens, punerea accentului pe competența umanistă ca proces care însoțește învățarea reprezintă unul din răspunsurile realiste la provocările societății cunoașterii. Pornim de la faptul că relevanța învățării nu va putea fi atinsă fără o perspectivă completă asupra competențelor, ceea ce presupune și implicarea omenescului în formarea personalității elevului printr-o acțiune circumscrisă în „marginile” umanului. |
||||||
Cuvinte-cheie competență umanistă, a învăța cu sufletul, situații de competență, familie de situații, acţiune, omenie, nevoie, humanistic competence, learning with the soul, competence situations, family of situations, action, humanity, need |
||||||
|