Modelul pedagogic de formare a competenței matematice a viitorilor învățători de clasele primare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
262 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 12:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.8:37+37.042.2:51 (1)
Профессиональное образование. Технические школы. Профессиональные колледжи. Политехникумы (266)
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (239)
Математика (1636)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela. Modelul pedagogic de formare a competenței matematice a viitorilor învățători de clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 33-40. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.33-40
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Modelul pedagogic de formare a competenței matematice a viitorilor învățători de clasele primare

The pedagogical model for the formation of the mathematical competence of future primary school teachers

DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.33-40
CZU: 377.8:37+37.042.2:51

Pag. 33-40

Hajdeu Mihaela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2022


Rezumat

La etapa actuală se observă că elevii din instituțiile de învățământ cu profil pedagogic deși pe parcursul studiilor acumulează un stoc considerabil de cunoștințe, totuși aceștia întâmpină dificultăți la etapa de implementare a acestora în activități practice. Aceștia cu mare dificultate se adaptează la circumstanțele care se schimbă rapid în deosebi în domeniul activității profesionale, totodată se confruntă cu greutăți în ceea ce privește aplicarea cunoștințelor în luarea deciziilor în mod independent.

At the present stage it is observed that the students from the educational institutions with pedagogical profile, although during the studies they accumulate a considerable stock of knowledge, nevertheless they encounter difficulties at the stage of their implementation in practical activities. They have great difficulty adapting to rapidly changing circumstances, especially in the field of professional activity, and also face difficulties in applying their knowledge to make decisions independently.

Cuvinte-cheie
proces instructiv-educativ, învăţător, competențe, tehnologii educaţionale, competențe matematice,

instructive-educational process, teacher, skills, educational technologies, mathematical skills