Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
262 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 12:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.8:37+37.042.2:51 (1) |
Профессиональное образование. Технические школы. Профессиональные колледжи. Политехникумы (266) |
Воспитание и обучение с учетом индивидуальных особенностей. Консультирование (239) |
Математика (1636) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela. Modelul pedagogic de formare a competenței matematice a viitorilor învățători de clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 33-40. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.33-40 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.33-40 | |||||
CZU: 377.8:37+37.042.2:51 | |||||
Pag. 33-40 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
La etapa actuală se observă că elevii din instituțiile de învățământ cu profil pedagogic deși pe parcursul studiilor acumulează un stoc considerabil de cunoștințe, totuși aceștia întâmpină dificultăți la etapa de implementare a acestora în activități practice. Aceștia cu mare dificultate se adaptează la circumstanțele care se schimbă rapid în deosebi în domeniul activității profesionale, totodată se confruntă cu greutăți în ceea ce privește aplicarea cunoștințelor în luarea deciziilor în mod independent. |
|||||
Cuvinte-cheie proces instructiv-educativ, învăţător, competențe, tehnologii educaţionale, competențe matematice, instructive-educational process, teacher, skills, educational technologies, mathematical skills |
|||||
|