Strategia nanorelaţionării în transdisciplinaritatea educaţiei comunicării
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
333 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 16:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7506)
Воспитание. Обучение. Образование (14210)
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Strategia nanorelaţionării în transdisciplinaritatea educaţiei comunicării. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 5-13. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.01
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Strategia nanorelaţionării în transdisciplinaritatea educaţiei comunicării

Strategy of nanorrelation in the transdisciplinarity of communication education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.01
CZU: 37.0

Pag. 5-13

Callo Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

Cercetarea la care ne-am angajat este centrată pe atingerea următoarelor obiective: elaborarea unui reper pentru strategia nanorelaționării, determinarea elementelor constitutive și necesare ale strategiei în contextul educației comunicării; identificarea unor tipuri de relaționare și a unei strategii nanorelaționare concrete, care conturează o comunicare cât mai dezirabilă din punct de vedere socio-educațional. Opţiunea pentru investigarea educației comunicării prin îmbinarea mai multor variabile: conceptul de strategie formativă, de strategie interactivă; noțiunea învățării prin colaborare; consensul relaționării; specificul nano; importanța transdisciplinarității, funcțiile nanorelaționării se sprijină pe un șir de constatări, ce par să asigure o suficientă întemeiere, deoarece permit obţinerea unor rezultate teoretice relevante. Asumându-ne acest cadru general de teoretizare, încercăm să conturăm un exemplu concret al nanorelaționării în transdisciplinaritatea educației comunicării, pentru a dezvălui într-o manieră analitică proprietăţile importante ale acesteia, pentru a evidenţia contextele aferente şi pentru a prefigura un instrument de îmbunătăţire a educației comunicării.

The research we have undertaken is focused on achieving the following objectives: developing a benchmark for the strategy of nanorelation, determining the constitutive and necessary elements of the strategy in the context of communication education; identifying some types of relationships and a concrete nano-relationship strategy, which outlines the most desirable forms of communication from a socio-educational point of view. The option for investigating communication education by combining several variables: the concept of training strategy, interactive strategy; the notion of collaborative learning; relationship consensus; nano specificity; the importance of transdisciplinarity, the functions of nanorelation, is based on a series of findings, which seem to ensure a sufficient basis, as they allow to obtain relevant theoretical results. Assuming this general framework of theorizing, we try to outline a concrete example of nanorelation in the transdisciplinarity of communication education, to reveal in an analytical way its important properties, to highlight the related contexts and to foreshadow a tool to improve education. communication.

Cuvinte-cheie
strategie formativă, strategie interactivă, relaţie, strategia nanorelaționării, educația comunicării, transdisciplinaritate,

training strategy, interactive strategy, relationship, nanorelational strategy, communication education, transdisciplinarity