Articolul precedent |
Articolul urmator |
288 0 |
SM ISO690:2012 CHILIKINA, Evghenia. Developing Professional Foreign Language Competence of Future Competitive Specialists in International Advertising. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 139-140. ISBN 978-9975-50-069-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012 | ||||||||
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale" Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 139-140 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În articol prezentăm materiale care, fiind întrebuinţate de profesori, contribuie la formarea la viitorii specialişti a competenţelor în limbile străine, domeniile publicitate şi marketing internaţional |
||||||||
Cuvinte-cheie specialiști, competenţe profesionale, publicitate internaţională, marketing internaţional, manual, specialists, professional competences, international advertising, international marketing, textbook |
||||||||
|